tröttlös..var e john blund?

Ligger här i sängen o kollar på ps.I love för 20 gången minst o tänker tillbaka ett år....
Livet ska inte vara lätt tror jag och jag har nog fan gett upp hoppet om att någonsin hitta
min enda sanna kärlek...alla killar bara leker med mig så då är det bara kanske bättre att vara ensam
så slipper man sitta där med gråten i näven o väskan i halsen ha ha ha....

Från och med nu ska jag sluta engagera mig i killar alls...ska jag bli hiop med någon ska
jag bli blixtförälskad och bara satsa på det...ska inte inleda ett förhållande som jag gjort tidigare....

En sak kan jag konstatera i alla fall och det är att jag fortfarande e lika jävla svartsjuk som för
2 år sen och det stör mig oerhört om jag ska vara ärlig...gillar inte att jag bryr mig om ett knull har sex med
andra...fan fan fan men men nån gång kanske d går över.....jag ska fan växa upp nån gång...


nej om man skulle försöka locka hit jonh blund så man e glado trevlig på jobbet i morrn
och kan ta hand om massa gäster istället för o vara den sura bitterfitta jag e nu....




nej sleep tight and don´t let the bedbugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0