Jul-uppdatering

hej hej
va ett tag sen jag skrev i min kära blogg men känner att jag har varit rätt tillfreds med livet nu här ett tag =) Och sen har det varit fullt upp med skola och så lite jobb på det så tiden har väl inte heller funnits till =)

Sitter och äter frulle, ja jag vet att d e lunchtid men sov ju till elva ;) och lyssnar på lite julmusik på datan...e rätt så mysigt speciellt nu när det kommit ner lite snö oxå så man har nått ljus och fint o titta på...borde egentligen sitta och plugga men istället sitter jag här ute o skriver på lite...skönt o få ventilera lite då då..

Så vad har hänt i mitt lilla liv sen jag skrev nått sist då? Ärligt talat så inte så värst mycket ha ha ha jag e nog en rätt tråkig person ibland..i alla fall när det är mycket med skolan att göra och sen har jag försökt sysselsätta tankarna på annat håll oxå för o få bort lite ensamma tankar... Måste tacka mina underbara vänner och sen mina sjukt roliga jobbarkompisar som håller mig uppåt =) Har varit sjukt skönt att få prata av sig ibland, och till och från har det blivit långa samtal men d e så skönt o bara få prata av sig allt man vill få ut...har varit en del som varit instängt ett tag...


På söndag ska jag fara hem till lilla morgongåva igen och fira jul med pappa och lillebror robin...får se om kim o sanna oxå kommer över..annars blir d vi tre o armstrongs ha ha ha...blir nog jättebra men har varit lite negativ till julen...har som inte fått nån riktig julstämning så har bara varit off... måste väl smygerkänna att d blev bättre nu när d kom lite snö och när jag får köpa julklappar till mina tre underbara donnor...sjukt kul och få ge bort saker...tråkigt att vi hade en budget annars hade jag shoppat på värre;) Får julshoppa lite åt familjen när jag kommer hem oxå =)


nej nu ska jag försöka avrunda d här o ta tag i lite diskade, sätta på mig ett ansikte och sen gå till skolan på världens tråkigaste föreläsning =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0