morgongåva

då sitter man hemma i mamma o pappas hus o kollar på tv själv mitt i natten...pappa ska upp o jobba i morrn halv sex, brorsan ligger nere i sitt rum o jag sitter här med lilla katten mimmi i soffan...dock e jag allergisk värre mot kissarna märker jag =/ kliar som fan i ögonen o halsen har tjocknat igen...fick rota i mammas medicinskåp o hittade lire aerius mot allergier... hoppas d hjälper snart så jag kan sova bra i natt...


börjar bli lite trötter o ska väl sussa snart...ska bara titta klart på d okända o sen krypa ner i brorsans säng...kanske slå på en film om han har nån på ps3:an....i morn blir d in till sala o jobbet...kanske fara ut till marie o hälsa på lite på gården....


dags o skriva klart här o sen krypa till kojs....




P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0