Snart nytt år, kanske nån ny möjlighet

Så var jag hemma i Umeå igen o sitter i min sköna soffa o kollar på mysko tvprogram om polyomagi eller va sjutton de heter ha ha ha tur att d e slut nu i alla fall...blir ju som lite avis på de människorna som lyckas ha ett förhållande med flera personer och själv klarar man inte ens av o hitta en vettig person att stadga sig med...

Men som en killkompis till mig sa häromkvällen, bara för att du inte hittat de du söker bland de killar du dejtat så betyder inte det han den rätta för mig inte finns där ute....jag har bara inte nöjt mig med det näst bästa...det kändes skönt o tänka så när jag kritiserat mig själv så sjukt mycket....men men kanske blir en förändring i mitt liv det här året...dock e väl mest inställd på att plugga och jobba massor och sen försöka hitta ett jobb här uppe i umeå så jag får uppleva en norrlänsk sommar =)


I morrn e d nyråsafton och jag har inga som helst planer förutom en middag med malin och hennes kompis my...så blir nog toklugnt...rätt skönt när man tänker efter...e verkligen inte på humör för nått festande, när jag mått som jag mått sista tiden...Illa att jag e rätt duktig på att dölja för omgivningen hur jag mår egentligen....



nej om man skulle krypa ner i sängen istället för o sitta här...ta nån alvedon kanske...måste nog hitta några bra recpefria sömnpiller för har så sjukt svårt o somna numera =/
Ja ja gott nytt år på er om jag inte hinner slänga ut nått mer inlägg innan dess men d e tveksamt....



P&K





Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år gumman! Hoppas du får en mysig kväll! Hoppas ditt 2010 blir bättre än i år. Jobbigt att läsa att du mår så dåligt!!!! Massa kramar Anna ps.trots jag inte finns nära så tänker jag på dig ska du veta ds.

2009-12-31 @ 13:31:14
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0