tankar på gång igen =/

hmmm har funderat o tänkt massor sen igår... insett att jag e rätt naiv av mig ibland...fick tid o tänka idag oxå och vet inte alls vad jag kom fram till...har väl dock insett att jag ska kliva tillbaka ett steg o inse fakta istället...det är det det är...


ska bli skönt o åka hem till pappa o huset i gåvan o mysa lite med katterna o ha d lite lugnt...äta lite god julmat o bara vara för mig själv...



varför faller jag alltid för fel killar? är d inte unga players så e d otrogna svin eller killar med riktigt pissigt förflutet...va bättre när jag va yngre o hittade snälla goa killar...jaja d ska inte vara lätt...




dags för sängen innan jag ska upp o packa d sista i morrn...


K&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0