Solig söndag

Så var det söndag igen då.....var en händelserik dag igår...ute och flängde hela dagen sen hem en snabbis och fixa till mig sen åka till Challan gumman och ha film och myskväll....kändes som en lagom helg utan massa alkohol....men känns som om nästa helg blir lite mera fest efter som d e kristiflygare ha ha ha.......

Har inte mått som en prinsessa direkt den här veckan =( Varit många tankar i skallen som gjort mig lessen och stressad och förvirrad....men fick ett brejk i fredagsnatt så d va skönt....ut i skogen mitt i natten och sitta vid en sprakande brasa tills solen gick upp vid tre sen hem och sova som ett litet barn.....

Jag vill verkligen inte fara hem i sommar...nästan så jag önskar att jag hade fått ett jobb här uppe istället men d e ju kört =( får plågas hemma i sommar istället....ska väl dock försöka resa runt lite i sverige och hälsa på alla vännerna runt om landet....pallar inte och inte ha några nära vänner i tre månader....blir mera som ett straff att vara i Sala o jobba med massa bitterfittor.....jaja ska bli skönt o inte supa massor i sommar i alla fall o om d blir så åker jag till uppsala o festar med Lisa......


nej om man nu skulle bege sig upp o kanske njuta av solen.......









                                                                                            .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0