varför vill man ha d man inte kan få?

Trodde inte att jag tyckte om dig på det sättet.....viist har jag tänkt tanken på att vara med dig
o bara dig men va mest bara fantasin som lekte trodde jag.....

Ikväll när du snällt sa nej o varför du gjorde detta gick mitt hjärta i bitar....trodde aldrig det
skulle hända.... men självklart så snäll som jag är så log jag o kramade om dig.....jag är så
bra på o dölja när jag mår dåligt o ingen såg det i kväll när jag gick hem o sa att jag va trött....

tårarna kom när jag blev ensam....tårar som jag inte gråtit för nån på över ett år.....
tänkte att tänk om jag hade insett vad du va för toppenkille tidigare o kanske hade
lyssnat på mig själv så hade situationen sett annorlunda ut....

lätt o vara efterklok.....är glad att du aldrig fick veta o se mig bli ledsen vet hur dåligt
du hade mått för att jag blivit ledsen....det du inte vet lider du inte av...bara jag .....

ingen har fått mig att skratta som du fått....jag har fått vara mig själv och du har skrattat
med mig o nite åt mig.......ligga på ditt bröst o sova har varit det mysigaste under hela
terminen ibland när jag mått dåligt......fan oxå......

skulle aldrig har förnekat d här.............




kommer inte ha lärt mig til nästa gång heller..... =(                          







                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0