seeeeeg onsdag

hej hallå alla....

DÅ ligger man i sin säng i tid för ovanlighetens skull, har blivit många sena kvällar sista veckan när man varit hemma i gåvan på besök kom man ju inte i säng förrän vid tidigast två varje kväll och här uppe i norr blev d två sena kvällar på raken men hade trevligt så ska absolut inte klaga =)

Är ute på praktik(VFU) nu i fyra veckor och d tär o gå upp tidigt när man inte e van med sånt...blir ju nästan som när man jobbade igen...man har blivit lite bekväm heter d ha ha ha, men men om 2,5 år så e d dags för o ut o tjäna pengar igen va d väl tänkt om jag nu inte får ta dubbel examen inom förskola oxå..skulle verkligen vara d ultimata...får se vad framtiden bär med sig...e ju inte tjejen som planerar längre än en månad framåt om ens det ;) Man vet ju aldrig om det blir som man tänkt sig o då e d ju bättre o ta dag för dag istället för o slippa bli besviken.. har haft för mycke sånt i livet redan o klarar mig jävligt bra utan onödiga besvikelser.

Märks att det är mörkt o tråkigt ute oxå...e sjukt närhetsbehövande...om d så bara är en kram så räcker d sjukt långt för mig och mitt humör....fan snart har jag varit singel i tre år =S känns sjukt länge sen men ändå inte sen mitt lilla helvete pågick, glad att det är över i alla fall...alla tror hela tiden att jag inte bearbetat det jag gått igenom och en del har frågat om jag inte borde prata med nån om det, det ingen verkar fatta är att jag har fått hjälp och pratat om det och har bearbetat det bra, var en pissig händelse och jag fick sår som tar tid att läka men det kan ingen psykolog hjälpa mig med...det kan jag bara klara av ensam och genom att prata om det ibland. Försöker peppa mig själv genom att komma i mina måljeans ha ha ha går sakta men säkert, inte för att jag e missnöjd med mig själv nu heller men vill må bättre och orka mera....

fan va jag saknar och ha nån just nu...=/
time will tell how everything will end....


nej dags o sussa så jag orkar med 24 skrikiga barn i morrn...



P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman, hur små är de måljeansen då, du som är så liten ändå? Själv skulle jag ta sönder mina om jag skulle försöka ta mig i mina gamla "måljeans" från Old Times... ;-) kram Anna

2009-11-20 @ 09:34:00
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0