självkänslan på botten

Odag blir d ett deppig o patetisk inlägg =/ Mår riktigt piss idag utan att egentligen ha någon orsak... men e väl inte lätt o bli ratad =(

Sitter i soffan o tänker bara på vad d e för fel på mig eftersom att ingen verkar vilja ha mig =/
e jag så ful? e jag så hemsk att vara med? kan nån säga vad som e fel så jag kan ändra på mig
så jag duger....
jag vet ju innerst inne att jag duger jättebra som jag gör men ändå så kommer min lilla självkritiker
fram o undrar varför...

jag resonerar inte förnuftigt alls nu...förstår precis varför, skulle ha sagt samma sak om jag var i samma sits
menändå...e lessen över att jag våga släppa in nån lite lite igen o så bli d inte nått... då blir ju frågan om det
ens e värt o ha nån? jag vill ju inget annat........


faaaaaaaaaan måste åka o jobba snart så jag slutar sitta hemma o tänka på vad som e fel o va lessen hela tiden...


=(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt, och snäll och en supertjej. De killar som inte ser det är inte värd besväret. Sen när du minst anar det...... :)

2009-11-21 @ 19:39:50
Postat av: Anna

Kan inte annat än instämma med den som skrev här över! Trevlig helg gumman! Kram Anna

2009-11-27 @ 15:57:54
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0