tankar som snurrar runt =/

vette fan va d e för fel på mig? sitter hemma o e toknere...fan helvete skit jag ska inte ha en svacka nu ju...
Känner mig så sjukt ensam o less på att känna så här...Känner mig totalt oälskad på nått konstigt sätt...

fattar inte va som e fel heller...ska nog skylla på hormonerna jävla p-piller som spökar o har sig..skulle ju förklara en del..e ju över om en vecka skulle jag tro =/
varför träffar jag bara killar som inte e bra för mig? eller träffar d bra killarna men då fegar ju ur istället...

nej nästa kille som frågar ut mig på en seriös dejt ska jag ge en chans och inte fega ur på...nu får d fan vara nog e så less på att vara ensam hela tiden, ligga runt i all ära men d blir tråkigt d me...vill inte ragga runt länge..vill ha nån vill ta hand om mig o som jag får ta hand om....


nej gå o vila lite kanske innan jobbet...



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0