trött tisdag

tjenixen

Då va d tisdag igen då och veckan är i full gång igen, fick tillbaka min mattetenta idag o fick godkännt så jag e glad som fan över det, blev o fira med 1,5 timmes träning nu e jag less på o se ut som jag gör o nu ska jag fan plåga skiten ur mig tills jag går ner 10 jävla kg... skönt att det blir nyktert nu i tre veckor i alla fall pga jobb och sen när jag far hem i nästa vecka... känns konstigt o åka hem för första gången på tre månader men känner att jag måste få en paus från umeå om d så bara är en helg... Händer för mycket här uppe oxå nu så jag känner att jag vill bra dra iväg härifrån....

Har övervägt och dra till thailand till Linus o ta dykcert o sen bara lalla runt men d går ju som inte heller när man har räkningar o skit som kommer varje månad o sen ska man lyckas med nått försök till att plugga till lärare oxå...fan vad vill jag med mitt liv egentligen?


Jag saknar att han nån samtidigt som jag bävar för att släppa in nån på hjärtat igen.. varför ska det så kallade livet vara så här svårt? Kan man inte få bli 15 igen o bli kär i vem som helst lätt som plätt? Jag vill få pirret i magen o sakna nån men jag vill även kunna dra iväg en vecka med tjejerna utan att nån blir sur eller ringer o kollar upp mig fem ggr om dagen... Dags o sluta vara så feg o chansa lite kanske?

Hej drömprinsen kom o rädda mig, gärna nu på en gång... Bra att man kan fantisera lite i alla fall he he he för nått sånt kommer aldrig hända...






nej nu ska fröken fräken här hoppa in i duschen o sen lägga sig o kolla på film i sängen o kanske lyckas somna utan massa tänk om i skallen....


Hugs


Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat, ja om man ändå va 15 igen (ja eller typ) inga problem här i världen... De va tider det! Thailand låter gött!!! Hoppas allt är bra annars... Puss o kram Anna ps. vem fan behöver inte gå ner 10kg ;-) ds.

2009-11-04 @ 12:20:04
URL: http://iannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0