bakfull utan dess like

fy fan vilken gårdag säger jag bara.... fylleslag utan dess like med massa missförstånd o andra saker jag inte förstod rätt tror jag....
Kvällen började med pizza med tjejerna sen började vi o shotta.. temat för det här exprimentet va gottepåsen dvs shots gjorde på smågodis...måste säga att turkiska pepparen va godast... det ballade ur o blev 19 st i alla fall o sen 4 cider på d hemma o en på krogen...fy fan va dåligt jag mådde i morse o mår fortfarande....
inte lätt o ligga på topp...


jag fattade dock ingenting av vad som hände igår när jag satt o pratade med en viss person..tror att all alkohol gjorde att jag kanske missuppfattade nått... som sagt ska man inte diskutera sånt på fyllan...för andra gången...


nej nu ska jag återgå till o ligga i soffan o bara vara...poppa lite popcorn o kolla på film....



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0