Home alone....

Hej hej alla sköningar...
så sitter man i sitt kök och lyssna på lite musik och filosoferar över livet i vanlig ordning...dock vore d enda rätt att plugga istället men e ju inte alls lika skoj som att skriva en massa skit på bloggen ha ha ha allt e roligare än o plugga idag känns d som....

Va till tandis idag och kollade upp mina tänder...två hål o lite tandsten vad d jag hade som tur va och d e fan bra med tnake på att Nackdelen e väl att d kommer bli dyrt o laga skiten typ 1300 spänn eller 350 men då får jag gå dit 4 gånger o vara där ca 2-4 timmar varje gångo  vette fan om d e värt d.... kommer ju ändå inte kunna laga förrän efter jul så då kanske jag hinner få ihop lite mer pengar när man jobbat lite....

Winnerbäck e fan kung...måste gå o se honom antingen här i umeå eller fara till övik o kolla på honom där men verkade vara dåligt med biljetter där...i alla fal sittplatser vilket jag vill ha eftersom jag e så in i helvete kort ha ha ha..ser ju ingenting om jag ska stå på golvet med alla jättar runt omkring mig...


hmmm nej om man skulle göra nått vettigt av dagen o fixa lite lunch sen ta tag i pluggandet innan jag ska fara o träna vid sextiden...funkpass med lite kondis före eller efter....skönt o dra igång kroppen på högvarv ibland....



höres senare...

P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig helg gumman, du e så duktig som tränar! Kram Anna ps. du får ju gå o kolla på hockey om du e i Ö-vik, hade ja gjort, hejja MoDo!!!! ds.

2009-10-23 @ 11:36:19
URL: http://iannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0