Måndag igen då...

Hej hallå i höst/blivande vintermörkret.....

Årets första snö i umeå kom igår och i natt... lite väl tidigt tyckte väl jag som e van med snö först i slutet av oktober/början av november...brukar ju som snöa på lillsyrrans födelsedag... fan längtar hem lite skulle behöva få ett brejk från umeå men får vänta tre veckor innan jag kan fara hem...ska nog kolla upp lite tåg o busspriser hem...men vill ju helst flyga när jag ska fara hem över helgen bara så man får lite mera tid hemma med vänner och familj....


Den här helgen va väl lite av en katastrof känns det som =/  Började bra med inflyttningsfest hos Henke i klassen massa roligt folk sen begav Ida, Malin och jag oss till corona för lite rumpskak medans de övriga for ner på stan...vi va lite lata / bekväma ha ha ha....
Dock gick Malin hem tidigare och när jag och Ida står o dansar som bäst får jag ett sms jag gärna hade sluppit... X är här, såg honom i garderoben med sin tjej ville bara förvarna... självklart kommer typ panikångesten smygande varför ska jag alltid springa på honom...Hur många krogar finns di nte i umeå o så e han på samma ställe som mig!!!!!! Sprang på honom till slut och fick massa kramar och blev glad som fan, konstigt va???
Sen tappade jag bort Ida o sprang o letade efter henne..under denna tiden så springer jag förbi X gång på gång och sista gången så får jag mig en kram och ett nyp i rumpan ute på dansgolvet...hur fan ska jag tolka d???
Kvällen slutar i alla fall med att Jag och Ida hamnar precis bredvid X och hans tjej o deras vänner på dansgolvet...tur att man e icequeen ibland och kan låtsas vara totalt oberörd.... fan måste lösa d här på nått sätt innan jag blir galen o sårar nån till slut =(

Sen har jag nog sårat en grabb redan..inte min mening alls men jag vet ju inte vad jag vill med mitt liv och blanda in nån då seriöst som jag inte vet om jag vill satsa på e ju inte snällt.... Han e snäll och go o säkert en toppenbra kille när d kommer till förhållanden men tror inte jag e rätt tjej för honom på långa vägar... försökte förklara det i lördagsnatt fastän jag sa att vi skulle vänta tills vi va nyktra... Så fick känna på lite kyla idag men d får jag tar..bättre och vara ärlig i det här fallet....

 

nej om man skulle krypa ner under täcket o invänta john blund....

P&K

http://www.youtube.com/watch?v=VNYqOIbotc0




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0