nattligt inlägg

Halloj alla

jaha då låg man här i sängen igen med tankarna på högvarv som vanligt....
det måste vara nått fel på mig jag kan verkligen inte bli kär i nån...jag blir ju fan inte ens intresserad av
nån seriöst längre...ligga d duger de till men inget annat känns d som...

tror jag ska ta kontakt med nån psykolog för så här d väl inte vara?????
Paniken kom tillbakak idag igen...fick veta att min bästa killkompis hemifrån ska bli pappa i mars
e jätteglad för hans skull absolut, o min kusin har fått barn o gifte sig i förra vekcna...min åldernoja håller på att flippa ut totalt...känns som om jag kommer bli hiop med min nästa kille bara för att paniken kommer o jag känner att jag måste hinna ikapp dem...helt sjukt om man tänker efter....
jag e gammal =(
ingen vill ha mig, i alla fall ingen som jag vill ha.... =/
jag e bitter o tvär o behöver fara långt bort från ume... skulle vilja fega ur o flytta nu bums men d går
ju som inte d heller....

måste ta snacket nui veckan...eller fega o skicka ett sms som vanligt...vi kan ju inte kommunicera på annat sätt...eller han kan inte heter d....

 

nej nu ska jag slå på en film o försöka sova...d här går inte me o ligga o tänka..blir bara ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0