trillat dit igen???så körd heter d.....

go kväll alla

nu ska jag dumförklara mig igen...jobbigt men så e d den här gången... har lyckats hålla mig skapligt distanserad trots träffar men idag när jag sprang på honom på skolan så va d kört... Hjärtat gick i 150 o jag blev röd i hela ansiktet...försökte smita ut ur bibblan men Malin ropade tillbaka mig så fick gå förbi honom en andra gång.... Fan att jag fortfarande tycker om honom så mycket som jag gör efter ett helt år... känns ibland som om jag skulle behöva flytta från ume för o kunna få bort honom ur min skalle...kan ju i efterhand tycka att d va sjukt dumt o flytta hit upp o plugg när han oxå gör d o vi tydligen springer på varann hela tiden... Har varit lättare med d korta besöken ibland som bara gett mig en sak, då har jag varit kall o saklig o utnyttjat honom för min egen skull men när jag inte e beredd på att se honom rämnar hela min värld...
Kan man älska nån man inte känner? jag tvivlar starkt på det men ändå har jag kännt så sen första gången jag la ögonen på han i  sthlm på centralen för två år sen... då va jag körd.. mitt hjärta gav jag bort o jag vette fan hur jag ska få d tillbaka... måste kanske säga som d e o så får han besluta om han vill ses mer alls eller om vi ska bryta helt... men jag vill inte bryta helt heller....va fan håller jag på med?????????

jag behöver fan hjälp tror jag...vill bara få bli kär igen o må bra... sluta stänga alla ute som vill mig väl, för d kan ju såra mig i framtiden...

hej jag heter Catrin och jag e manisk o har små drag av psykisk instabilitet...närhetsproblem när d väl kommer till kritan o ska bli allvarligt....

Nu får fan drömprisen komma o rädda mig för jag vet inte hur länge jag pallar med... har tyvärr tänkt tanken en gång för mycket om att dra till göteborg istället o gå klart där nere men vill inte lämna alla underbara människor jag lärt känna.... pest eller kolera typ så känns d... *snyft*



nej dags o släcka lampan o dra täcket över skallen o hoppas på att nån vill rädda mig....


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0