Irriterad

just nu e jag som mest förvirrad o irriterad på det manliga släktet, inte konstigt att man stänger av o blir kall o hård... e less på att bli sårad gång på gång men vissa verkar inte förstå det, utan då e jag bara knepig och svår, mycket mystiskt det där...ligger o tänker så d knakar i skallen men blir inge klokare för det.

Stör mig även på att en viss person bara har totalt gått under jorden sen ett besök här för nån vecka sen, e d så att jag enbart duger till att leka med? är jag ingen person man vill något annat med? Jag e fan en bra tjej o det stör mig att jag tillåter mig själv att bli så trampad på som han gör...gillar inte den makten han har över mitt sunda förnuft, det rätta vore vara att säga nej så länge du har tjej men gör jag d då? nej för jag vet att då kommer jag aldrig se honom igen för jag e inte hans typ av förhållande tjej...blir så jävla less...

Hej jag heter catrin o vill du bara knulla o träffa mig när d passar dig så e jag tjejen för dig...
låter väl som ett riktigt kap...




nej skulle behöva skrika o slåss lite så jag blir av med lite ilska får vänta till punch outen nästa vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0