Ledighet =)

Åhhhhh så skönt med lite ledigt idag...ligger fortfarande i sängen o slappar o har d gött....

ska iväg med Challan idag o träna lite så man kommer igång igen, gillar ju att röra på mig så d e bra =)
Kondisträning sen afro 45 min kan ju knappt bli bättre =)


Hmm va ska jag mer skriva idag då...blir nog ett sjukt kort inlägg för d har inte hänt ett skit faktiskt ha ha ha e mest skola o träna som gäller för mig...rätt jävla skönt om man tänker efter....




har ju även börjat digga en kille i min nya klass sjukt mycket, men har hört att han har tjej så d blir nog inget där även om jag gärna skulle vilja... Men ska man tänka som malins martin sa till mig i lördags på krogen så är en flickvän bara ett farthinder ha ha ha gäller o köra över d rätt fort =P Men vill nog göra d på rätt sätt med den här grabben ändå...gillar honom faktiskt...


nej dags för lite mat i magen börjar kurra så smått tycker jag =)


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0