tröttmössa

Hej hopp alla

så va d dags för söndag igen då, vilket betyder slappa o ta d lugnt för min del =) Gillas massor, känner att jag vill bara vara osocial idag o ha lite egentid vilket alla kan behöva ha ibland =)

Fick höra igår att min blogg va den mest deprimerade blogg någonsin ha ha ha, säger bara som försvar att fuck off kexet ha ha ha =P Ska försöka rycka upp mig lite men märker att mörkret som kommer gör sitt till, e inte alls lika pigg o har fan ingen ork till nått, min höst/vinterdepression verkar komma extremt tidigt iår o då e jag ändå ute i solen mer än när jag bodde hemmai  sala o jobbade jämt... hmm får börja sola o träna massor så jag får lite mer ork till att vara snäll o glad....


nu e d bara en veckas nollning kvar o jag tycker d ska bli så skönt när nollningen e över o jag kan börja umgås med tjejerna på riktigt igen..nu känns d mest som om vi hugger på varann för skitsaker pga att vi e trötta o less allihopa o jag får nog erkänna att jag e gnälligast i den här lägenheten nu som läget e....
får ta en tripp hem till sala o säga hej till alla igen o umgås så jag blir glad när jag får åka hem till ume igen =)

nej om man skulle ta sig ett bad o sen slå på en film o mysa ner sig i sängen kanske...
fast efter disken o sorteringen av min rena tvätt ha ha ha


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0