förkyld värre

jaha så ligger man här i sängen i vanlig ordning och e tokförkyld...fan har både feber o nästäppa....mycke som har hänt sista dagarna...varit hem o hälsat på, varit på kryssning med Marie vilket va sjukt skoj även om jag mådde som en gris dagen efter ha ha ha...lyssnat på massa problem o smått börjat inse att min familj e på gång o gå åt helvete vilket jag inte riktigt gillar =/  men e d mitt ansvar o hålla ihop alla? mycke tankar som far runt....



har skola på onsdag o torsdag, jobb på torsdag sen e jag ledig hela helgen vilket ska bli skönt..lite tråkigt bara att jag inte fick ledig för o kunna gå o kolla på hoffmaestro..men men en annan gång kanske....



nej nu börjar huvudvärken sätta in o nästäppan komma smygande så nu blir d film, alvedon o otrivin menthol ha ha ha




Over and out raringar...


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0