trött o mätt värre =P

 Idag har vi haft provsmakning av HELA menyn på jobbet...bör jag säga att jag gick därifrån med ont i magen ha ha ha...men gött va d...o nu vet man verkligen vad maten smakar och vad man kan rekommendera till gästerna...säger bara entrecoten med vitlössmör...helt jävla gudomlig eller oxfilén... blir nästan så jag blir lite hungrig igen ;)  fast har ju inte ätit nått sen tre så d e kanske rätt naturligt...samt att jag hunnit tråna över en timme oxå och ficl svettas rätt bra....får kämpa på nu efter påsken o allt jävla godis... jag e ju tjejen med NOLL moral när d kommer till mat och sötsaker som smakar gott... vill ju njuta av livet ;)  men har börjat minska ner på portionerna och klämma in 50% grönsaker på mina tallrikar...o mera motion så till sommaren ska jag väl vara fit igen hoppas jag ha ha ha ha.....


tagit upp kontakten igen men nån som jag gillar lite granna...kanske blir o fara ner till sollefteå igen en sväng snart...e ju ledig nästa helg så d kanske blir av då om jag har tur.....o pengar =P



nej nu ska jag faktiskt gå o sova i tid ( eller sjukt tidigt ;) ) för en gång skull... ska ju ändå härja med mina underbara små gooooingar i skolan i morrn och sen jobba på kvällen o kanske gå o se hoffmaestro om vi kommer in dvs =P



P&K på er....


ps. Tack Anna för att du finns där o peppar mig till tusen...blir alltid lika glad av dina kommentarer....måste dock ta tag i o träffas är fööööööööööör många år sen nu....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är dags nu vännen! Vi vet vi finns för varann ju, trots hela Sverige mellan oss! Det måste ju typ varit när vi va hos er i Sala vi sågs sist, kan det vara 5 år sen?? HERREGUD!!! Trevlig helg gumman! Jag kikar in här ofta för o se vad som händer i ditt liv! Massa kramar Anna

2010-04-16 @ 11:38:04
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: catrin

Jo du stumpan e nog mer än 5 år oxå...uscha va tiden går fort ibland...o så ska ju du bli fru trnmosse helt sjukt ha ha men ni e så rätt för varnadra så måste nog säga att d banne mig vap å tiden ;) samt att ni får banne mig skaffa en liten snart ;) kramar i mängder...

2010-04-19 @ 19:02:15
Postat av: Anna

Jajjamensan, blir så! Fru... herregud! Men det blir nog bra tror jag! Vi fortsätter nog "öva" på att göra barn ett tag till innan vi skaffar ett ;-) kram kram

2010-04-20 @ 18:35:53
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0