hemsk huvudvärk




Ligger här i sängen  kan inte sova alls, pratade med mamma idag och fick höra en hel del tråkiga saker, typ som att hon kommer gå i kk snart, de kommer bli av med huset och inte ha nånstans o ta vägen, mamma kommer bli skuldsatt hela livet.. o på detta har ju jag varit så snäll o tagit ett lån åt min mamma som d e 78 000 kvar på att betala...hur fan ska d gå om hon inte ens kommer ha pengar till mat o så =/  jag kommer ju vara tvungen o leva på existens minimun 4 år till =/  skit skoj eller inte... har som ont i skallen o magen pga detta o kan inte sova alls... ligger bara o grubblar o mår riktigt jävla piss.....ska sluta vara snäll mot folk för d lönar sig då fan inte... men men jag kan egentligen inte göra ett skit för det här e nått mamma o pappa måste lösa men pappa skiter ju i allt just nu och det gör ju inte saken bättre direkt =/  Om man bara kunde vinna 1 mille och lösa alla lån o skit som jag har ligger så slapp jag oroa mig mer....


nej om man skulle försöka hitta nått sömnmedel så man fick lite ro...alvedon tror ja får räcka idag för o få den värsta skallevärken o försvinna....snart ger jag upp.....



Catrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0