släppa o gå vidare...

Upptäckte att nån hade tagit bort mig som vän på FB och jag fick faktiskt en smärre chock eftersom vi sa att vi skulle fortsätta vara vänner trots allt som varit... men tydligen så passar det inte o vara vän med nån man inte får ligga med fastän man har tjej... va nog lika bra...tog mig i kragen o raderade alla bilder o meddelanden jag hade på mobilen och datan men d tog emot som fan... men men vill jag kunna släppa honom så e d nog lika bra... e ju rätt skönt att jag inte riskerar o springa på honom förrän i november o sen e han ju bara kvar i ume till sommaren så....

Sitter i sängen nu med den värsta halsbrännan på evigheter o jag anar lite oråd o börjar fundera på om det e gallstensanfall på g igen eller om d bara e min magkatarr som spökar man vet ju som inte båda grejerna börjar ju med halsbränna...jobbigt värre men men får ta med mig medicin till jobbet o knapra massa nuvalucol så magen håller sig lite lugn i alla fall...










Curly Sue...tankarna går tillbaka ett par år o många minnen har jag till den här låten...kommer alltid ha en person i mitt hjärta....men life goes on och så måste jag oxå göra... jag förtjänar nån som vill ha mig och bara mig... jag vill inte vara nåns nödlösning eller älskarinna bakom ryggen....jag e bättre än så...nej nu ska jag smita till jobbet snart o köra servis o barpass till tre i natt....




P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt av dig vännen! Kram

2010-08-30 @ 12:09:12
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskade vän, det var bra gjort! Läser allt längre ner också... Tänker på dig massor ska du veta! Kramar Anna

2010-08-31 @ 08:06:25
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0