Hemavan 2010

Så har man varit o åkt snowboard för första gången i livet då o lovar att d inte va sista heller =) va skitskoj när jag väl lärde mig ha ha ha även om d tog mer än två dagar o gav mig massa blåmärken o att jag låg o grät i backen ha ha ha

Idag e jag ledig från skolan men har skrivit på hemtentan som ska vara inne den 22:a så nu har jag bara två delar kvar av tentan o skriva o d e 6 sidor sammanlagt o d ska man kunna göra klart på en vecka plus klämma in lite jobb på d oxå ha ha ha blir lite impad av mig själv som pluggar heltid plus hinner jobba 20 timmars veckor vissa veckor...d e fan inte illa =) ska lyckas slänga in lite träning oxå på d här men d får bli nästa vecka när man blivit kvitt den här jävla förkylningen =/


Hmm om man skulle berätta lite mer om studentski 2010 då ha ha ha kan ju säga att d va en sjukt skojig resa...massa skratt o fylla e nog huvudorden man kan använda...vi va 6 tjejer i samma stuga o vi spårade rätt rejält när d kom till hygienen om man säger så ha ha ha e rätt skönt att vi va öppna på den fronten ha ha ha fick hångla lite oxå första utekvällen...fan jag e så kass på o ragga har jag märkt..måste nog gå en kurs i o väga gå fram till killarna o vara på ha ha ha kommer ju inte träffa nån av o bara stå bredvid o tittapå direkt =P



nej nu ska jag ner till tvätten igen sen slänga i lite färg i skallen sen ner på stan o köpa present till challan =) sen blir d tårtkalas o sen ner på stan igen för p-möte----ett jävla flängande idag på ledigheten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0