hmmmmm

Hmm så ligger jag här mitt i natten o kan inte sova igen...tankarna snurrar runt som fan idag...har ingen direkt aptit men har frossat ändå =/ lite pizza, smågodis o så ett par skedar ben and jerry´s glass... vågen kommer visa uppgång i morrn igen...orkar som inte bry mig längre ingen som vill ha mig ändå så känns som jag kan sabba mig själv istället...spelar ju ingen roll jag suger ändå inte =(


Har en dugga i morrn oxå o den har jag då inte tittat så värst mycke på o kommer väl inte klara kursen heller men jag orkar faktiskt inte bry mig just nu, känns åt helvete med allt så d e väl bara att jag ska få sparken från jobben o sen går skolan åt helvete oxå...

har varit så nära tårarna idag så d e helt sjukt men har kämpat emot...vill inte visa mig svag längre, känns som d enda jag gör e o bryta ihop...kanske e åldersnoja som kommer, fyller snart 26 och har inte åstakommit nånting i livet...jag e singel sen tre år, bor med tjejkompisar, pluggar och jobbar o har inget socialt liv annat än plugget o jobbet...men jag vill inte vara ledig heller för antingen så tänker jag o mår skit eller super o mår skit...


nej nu ska jag slå på twilight o låtsas att jag har huvudrollen..känna mig uppskattad o älskad i tankarnas värld... ibland e d tur att man har drömmar och fantasi =/


Good night

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman, för mig har du åstadkommit mkt! Du har ju för tusan flyttat hur långt som helst o börjat plugga. Jag har ingen utbildning alls i ryggen, som du kommer ha när du är klar. Vad är 26 på en skala? Bättre du är 26 o pluggar än att du skulle haft familj nu (som jag antar de e du tänker) o kommit på när du va 46 att du vill göra nå annat... Jag tycker du e skitduktig som tagit tag i att börja plugga, skulle jag inte våga! Du är en fantastisk tjej bara så att du vet! Puss o kram Anna

2010-02-15 @ 09:27:47
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: marie

Men vännen. Du har väl visst åstakommit massor. Du har en jävla massa livserfarenhet och du har ju för fan dragit till Umeå för att förändra ditt liv. Och 26 år inte gammalt. Jag fyller ju snart 30 ;).. Så vem fan ska inte ha åldersnoja. Du är en underbar, fin och generös tjej och alla i din närhet ska vara glada som känner dig. Du är en fantastisk tjej med skinn på näsan och du kommer gå hur långt som helst. Så torka dina tårar och ryck upp dig. Tänk på mig som sitter ensam i ett stort hus utan vatten i MÖKLINTA... Jag borde gråta ;). Älskar dig iaf och för mig är du en hjälte. Puss och kram på dig vännen

2010-03-04 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0