söndagslappande

Så ligger jag här i soffan i min ensamhet o kollar på film...Malin jobbar och Ida har inte kommit hem än så har varit ensam så gott som hela dagen....Ligger och kollar på Kate och Leopold o tänker att så där bra är verkligen inte verkligheten ha ha ha


Jobbade sista helgen på Coverclub nu i helgen..har bestämt mig för o säga upp mig och satsa på Allstar istället, fler timmar och bättre tider och sjukt roliga arbetskompisar...trivs riktigt bra och det känns inte jobbigt och fara ner dit o jobba när det behövs...Har blivit lovad sommarjobb där oxå på typ 80 timmar eller fler i månaden så d e skönt att jag inte behöver nalla för mycket av mina sparpengar så jag kanske kan fara utomlands till vintern....Skulle vilja dra nu men vill inte läsa om TSL 2:an...jävla skitkurs....


Ont i magen av Malins blåbärscheesecake...äckligt god men åt nog lite för mycket ha ha ha

Nej nu ska jag kolla klart på filmen o sen gå o sova om d går...har skola hela dagen i morrn..sen blir d iksu o träna lite så ryggen mår lite bättre.....



Pojkar är förvirrande... =/



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0