ont i hela mig

ligger här i sängen o kan inte sova trots bara fem timmars sömn i natt, ska upp halv sju oxå så blir inte många timmars sömn i natt heller vekar d som....idag eller nu mår jag riktigt dåligt...gör ont i hela mig o jag vet inte varför...jag känner mig grymt övergiven fastän d inte alls e så..har ju vänner överallt som finns där för mig....vet inte om den här svackan beror på för mycke jobb o på tok för lite sömn...har varit fysisk slut hela dagen men vägrat mig själv o vila ens för att jag skulle kunna sova nu i natt men inte fan gick d...klockan e elva o jag skulle nog ha lagt mig vid åtta som jag kände för....dumt o vara envis ibland, hur fan ska jag palla med praktik o jobb i morrn????


jag inser verkligen inte mina begränsningar....alltid ställa upp o finnas där för alla vid behov...borde ju ha lärt mig o säga nej ibland....



nej dags o torka mina lessna tårar o försöka slappna av o sova...




ger upp hoppet snart...ska bli hård o kall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0