Ont i ryggen =/

Fan så in i helvet ont jag hari min rygg igen =/  borde ju gå till naprapaten o få d fixat men vägrar betala 450 spänn för o bli en levande nåldyna...får nog köpa en spikmatta d hjälper ju lika bra o kostar d samma :P plus att den kan jag använda flera gånger ha ha ha....


Sa upp mig från Cover idag...va sjukt jobbigt men kändes som att Andreas förstod så d va skönt...nu e d bara Allstar som gäller o d e skönt...få vara där hela sommaren med underbara människor =) kommer bli en rolig sommar känns d som...kommer ju absolut sakna familjen men tror d kan klara sig utan mig o jag behöver få göra nått annat för en gångs skull....min mamma glömmer ju tillomed bort mig verkar d som =/ inte pratat med henne på tre veckor snart o d e inge skoj...tycker väl inte dock att jag ska vara den enda som ska ringa o kolla hur de mår.....



nej nu ska jag sluta vara så bitter...ska ju för fan på bio med Challan i morrn..ska bli sjukt skoj o få hitta på nått med henne =) förhoppningsvis e jag ledig i helgen oxå o kan gå ut o roa mig för första gången på en månad....



nej sängen nu o simpsons the movie....




P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0