händelserik helg =S

hmm den här helgen har inneburit en mängd nya olika händelser och känslor..både positiva och massa av negativa...helgen började bra i alla fall med trevligt besök ett tag...pratades en hel del och jag fick mig en funderare på vad jag tycker, tänker och känner för en viss person... insåg dock att jag måste berätta detta nästa gång jag springer på personen i fråga... kan inte gå o vara intresserad av nån som inte vill ha mig så mycket har jag konstaterat ha ha ha

Hade en grymt rolig fest i lördags...en hel del folk kom över men många som inte kom alls o d va sjukt tråkigt.. men hade ju varit en hel del fester kvällen innan så många va slitna skulle jag tro =) jag mådde gott o blev rätt rund under fötterna... bar av ner till Allstar för lite utgång och träffade massor av underbara jobbarkompisar... min andra familj...e helt sjukt hur bra man kan trivas på ett jobb liksom =)


I går va d dock mindre roligt.. hela helgen blev som förstörd först av en hemsk jävla baksmälla som satt i till två i natt =/  o sen ett sjukt tråkigt besked om att mina föräldrar ska separera...känns sjukt konstigt att d ska göra slut efter nästan 30 år ihop men kan väl tyvärr bli så ibland....e så jävla kluven över d här...fan fan fan... e glad att mina underbara syskon hemma klarar av att sköta saker och ting tills mamma kommer på fötter igen...känns rätt jobbigt o vara 60 mil bort o inte kunna göra nånting alls men vad ska jag göra då annat än stötta o d kan jag ju göra över telefon oxå som tur e......



nej nu ska jag lägga mig och plugga lite så mina studier framstår som lite seriösa i alla fall ;)



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0