inlinespremiär

Idag har jag haft min inlinespremiär för i år...nice som fan va d...drog bara i backen en gång o d va efter att hjulen fastnade i en spricka i asfalten så jag e nöjd värre...kunde ju gått sämre ;)


Helt ledig från jobb den här veckan..d e riktigt skönt så jag kan fokusera lite på min träning...känns riktigt skönt att ha kommit igång som jag ska...i morrn blir d en pw innan frulle och sen ska jag försöka dra nått pass på iksu på kvällen...e ju ledig på fredag o hela helgen så då ska d liggas i =)  jag ska banne mig vara i toppform innan klassåterträffen..har 6 veckor på mig o klara d o d ska jag väl förhoppningsvis lyckas med =)




Måste banne mig ta tag i mitt lära mig spela gitarrande ha ha ha...Emoll klarar man sig inte på långt ha ha ha...men men envis som jag e ska väl d gå oxå...



nej nu e d dags för duschen sen läsa klart alice i underlandet som vi ska göra ett tema-arbete kring... kommer bli sjukt skoj...vara lite kreativ =)




P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0