livet rullar på

jaha så var det dags o fylla 26 om en vecka då.... vette fan hur jag ska ställa mig till det... vet att jag ska supa bort den mesta av ångesten på lördag i alla fall.... party outfiten e ju införskaffad och det blir rockigt värre men ett sjukt snyggt linne...tighta mörka jeans o pumps =) o så min nya underbara gaddning så klart =)



gud va mitt liv e hektiskt just nu...tiden rinner iväg utan att jag egentligen hinner reflektera över vad som händer och sker i mitt liv...e d inte plugg så e d jobb men d e ju bra för behöver ju pengarna som fan.....livet e som d e...får se vad som händer om ett år ha ha ha

har väl mer eller mindre accepterat att min situation e som den e nu o orkar fan inte göra nått åt d heller...hittar jag ingen så gör jag inte d...jag e ju fan självständig o vill jag ha familj i framtiden kan jag ju alltid fixa d själv ha ha ha ha....

nej nu e d nog dags för mig o lägga mig o sova lite så jag orkar med musikworkshopen i morrn på skolan ska bli sjukt skoj o få hålla på me musik igen efter så många år....längtar värre.....





P&K


Kommentarer
Postat av: Anna

NAJS!!! Rejält snygg tatuering! Mattias syster blev singel för 2 år sedan efter samboliv i över 4 år och hon säger att hittar hon ingen att dela livet med så ska hon åka över till Danmark o låta inseminera sig ;-) Det är ju ett alternativ om man vill ha familj, fast kanske inte lika roligt förstås! Kramar Anna

2010-05-05 @ 08:43:32
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0