mest förvirrande o hektiska helgen någonsin

Har jobbat häcken av i helgen... har varit sjukt mycket folk..riktigt roligt trots knökfullt inne på allstar...  har sovit sjukt lite och börjar bli trött som ett as igen... i morrn blir d o plugga lite o sen göra klart gaddningen...fara ner till husum och låta Mattias gå lös på armen igen....Ida skulle ju oxå göra en så d blir skoj =)


Det jag fick höra i helgen har gjort mig totalt förvirrad och delvis lite glad...men jag tror nog mest att jag tolkat saker och ting fel som vanligt... men men e ju som van att det blir som så....


jaha så blev d inte av o fara till sollefteå då =/  inbokad på massor av jobb den helgen fastän d skulle vara min lediga helg... har som inte råd o inte jobba 15 timmar heller... så surt....



nej nu ska jag deppa lite och mentalt förbereda mig inför i morrn.....



P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Å gumsan, kan inte du maila mig en liten update i ditt liv, så jag fattar alla hintar du skriver! :-) det var så länge sen ju! [email protected] har jag fortfarande och det spelar ingen roll om du inte har tid nu, du kanske har tid om nån dag/vecka/månad? Kramar i massor!

2010-05-31 @ 18:12:24
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0