ge upp?

Idag e det ingen bra dag för mig...knner mig ensam värre men pallar inte att umgås med folk heller...vill inte sitta o försöka hålla skenet uppe nr jag egentligen mår skit o bara skulle behöva nån som håller om mig en stund...känner inte att jag ska dricka när jag mår så här heller för vet att får jag en snefylla så kan d gå illa när jag mår som jag gör nu....önskar verkligen att allt va bra o att jag hade orken att umgås med mina vänner men det går bara inte....tankar som snurrar i skallen både medveten o omedvetet...magen gör sig påmind till o från men jag e ju bäst på att inte låtsas om det....

Fan kommer livet aldrig att bli lätt? just nu vill jag bara göra klart skolan o sen flyttar jag dit jobben finns..har ju skrivit in mig på bostadförmedlingar i uppsala, göteborg o malmö så har ju alla möjligheter att dra nånstans..just nu känns det som jag bara vill dra...försvinna bort från allt.....Om inget förändras i mitt liv på relationsfronten åker jag ner till thailand o blir där o fly verkligheten ett par veckor...ska jobba satan nu kommande månaderna så jag får ut en massa pengar efter nyår.....


nej nu skiter jag i det här o går o duschen o sen ska jag gå o sova....

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet att jag alltid finns här! Malmö låter inte dumt, syrran har vunnit budgivning på ett radhus i Älmhult så en 2a i Malmö finns ledig för inflytt om det är intressant??? ;-) Nej då jag förstår att du inte mena NU, men jag hade dig gärna nära!!! Ring mig närsomhelst om du vill prata! Kramar i massor!

2010-11-29 @ 17:58:35
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0