plugga, plugg o åter plugg =)

Jaha då hade man inte skrivit här inne på väldigt länge såg men jag det beror till största del på att jag har haft så sjukt mkt i skolan o oftast bara fokuserat på att skriva en massa arbeten... men nu har d för studen lugnat ner sig ett par dagar så det e skönt =)

Jag borde fan få skäll, har så sjukt dålig moral ibland, personen som jag bröt med i juli hörde av sig idag o eftersom att lilla jag inte fått nån närhet på ett par veckor o killen som jag har sjukt bra sex med hör av sig bara så där gjorde att jag självklart inte kunde säga nej när han ville komma o säga hej, kan ju avslöja att det blev mer än ett hej o en kram..men men nu kanske jag kan klara mig ifrån pojkar ett tag till ha ha ha ha ha...skämmes på mig!!!!!!!!!!!!!!!!

Har dragit igång med min träning riktigt bra nu blir mellan 3-4 dagar i veckan som jag tränar och blir ca 2 timmar varje gång =) har hållit igång i 1,5 vecka o har inte lessnat än =) I morrn blir d dock en vilodag för då ska jag jobba o det behövs nog för har redan nu en helt sjukt träningsvärk i benen, ryggen o armarna ha ha ha ha vill man bli fin får man lida pin =) Men tycker det e sjukt skönt o få träna oxå så man känner att man faktiskt aktiverar kroppen....

nej nu ska jag mysa ner mig ännu mer i sängen o kollar klart på raw på femman...sen blir d nog o slö kolla på nån film tills ögonen inte orkar vara öppna mer, vilket inte lär ta alltför lång tid så som jag känner nu =P


Pussokram på er alla mina goa vänner som finns där o stöttar mig i min bergodalbana till liv =P

Kommentarer
Postat av: Anna

All kärlek till dig ♥ kram Anna

2010-11-17 @ 15:54:51
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0