bortvald

Hade sett fram emot o bara umgås med nån o få vara nära nån en liten stund o känna mig lite uppskattad men så får man ett sms om att han blivit intresserad av nån annan och jag e verkligen glad för hans skull för vi hade inte lovat varann nått o jag va väl egentligen inte så intresserad men ändå så känns det som att man inte duger till...helt sjukt vilket kass psyke jag verkar ha... vill typ börja gråta över den här skitsaken men biter ihop o tar det som den hårda stenkvinnan jag e... dock så överväger jag att sluta träffa killar om de inte e för nått seriöst..vet ju att jag max klarar en månad till sen klättrar jag på väggarna....


Ja ja om vi ska prata om nått skoj istället då så kan jag ju berätta att personalfesten igår var helt sjukt jävla bra...har så underbara jobbarkompisar o vi känns som e jävligt tight team även om vi har både highs and lows...Massa roliga aktiviteter på iksu först sen blev det spa och sen en god middag på invito...hade ju tänkt ge upp o åka hem tidigt men efter lite fishshots så ändrade jag mig o gick all in ha ha ha mådde som jag förtjänade i morse med huvudvärk, träningsvärk o en sexig whiskeyröst...nej nu ska jag nog ta mig ett långt varmt bad o bara stänga ute allt jobbigt....



bjubbar på en höstig o deppig låt....

Kommentarer
Postat av: Elin

jag känner igen det. tidigare drabbad och drabbat. Kan idag säga att det var mitt ego som drabbade.. en dysfunktionell persons handlande. Du vet väl om att missbrukare är sjukt egoistiska, och nu ni andra som läser ska inte tro att hon träffar några missbrukare, men i dagens samhälle så är vi flesta alkoholister, mer eller mindre. och de vill också säga att vi blir mer o mer egoistiska i vårat handlande.

Försök min vän att träffa en "frisk" person med lite vett o reson, och sluta fastna för de där som vi alltid behöver "rädda, ta hand om och känna oss otillräckliga för". Du är värd så mycker mer. Kram!

2010-10-18 @ 22:59:47
Postat av: Anna

Kan inte annat än hålla med Elin här! Du är värd så mkt bättre gumman! Vi måste boka in en träff snart, och vem vet du kanske träffar en trevlig skåning så kan du flytta söderöver ;-) Kramar i massor!

2010-10-19 @ 20:10:36
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tackar. :) Det är helt läääskigt att vara gravid. :)

2010-10-20 @ 14:06:09
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0