Fredagsgöra...

Ligger i sängen o mår gott idag..har ingen praktik så passar på o göra lite hushållssysslor innan jag ska ner på jobbet o springa i ett par timmar =) Fick sjukt lite timmar o d gillas inte =/ men men får prata med Mimmi om det till nästa schema för känner att i oktober så tar jag d gärna lite lugnt o försöker klara den här jävla kursen som jag just nu tror att jag kommer få läsa om =/


Böt namn på bloggen oxå..kände att jag kanske behövde det...men vette fan hur dfunkar sen...e ju som inge high tec på datagrejer ha ha ha


Ligger o lyssnar på lite lugn o skön musik nu medans jag väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå ner o slänga i mer maskiner o sen kanske diska lite oxå... om jag orkar kanske jag tar fram snabeldraken o matar den med alla smaskiga dammråttor under sängen he he he... Ja jag e sjukt dålig på o städa jag vet men va fan det dör väl ingen av..har ju ändå aldrig nån här på besök så mig kvittar d ju....

Hmmm idag blir d nog o cykla ner på stan...har som varit lat o tagit bilen nu när det varit dåligt väder men jobbar ju bara till 22 idag så då kan jag lika gärna cykla o träna benen lite nu när jag inte ens orkat besöka iksu..*skämmes på mig*




EN sjukt bra låt så här på hösten..saknas bara lite tända ljus o en filt....


Nej nu ska jag smita ner i tvättstugan o vara vuxen ett tag =)






P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0