svacka =(

idag e d ingen bra dag känner jag n... allt började bra trots att jag försov mig lite granna...snooozade 20 min vilket kanske va lite dumt nu när d va ett tjockt lager med is på rutan på bilen men men vi hann ju ut innan tjugo över åtta så d va lugnt....


Satt o pratade med en killkompis på fb chatten o han sa att jag inte uppfattades som den romantiska o mysiga typen utan snarare tvärtom...fy fan va jag blev lessen av o höra det o vilken jävla tankeställare jag fick...börjar ju undra va folk har för bild av mig och va jag ska göra för o ändra på mig... jag vill ju att folk ska se mig för den jag e även om jag nog troligtvis antar en annan roll för o hålla vissa personer på avstånd...d vill säga killarna som e intresserade av mig...o vet ju precis vad jag gör när jag blir obekväm och osäker på situationen då skämtar jag bort allt direkt...för nån kan ju komma mig på livet...usch vill bara gråta en skvätt... överväger starkt o börja med terapi, kbt kan nog vara bra om jag ska komma ur min osäkerhet när d kommer till att våga öppna upp mig o komma nån annan nära....


nej nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgondagen men d verkar ju kört eftersom ida o hennes kompis sitter o skrattar i vardagsrummet...ibland vill jag inte bo i ett kollektiv....


faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Kommentarer
Postat av: Anna

DU får försöka släppa in någon lite lite, du är ju en varm människa... Äsch jag vet inte! Du är en fin tjej som behöver en snäll kille som bryr sig om dig helt enkelt ;-) (en som inte BARA är ute efter din kropp ;-) utan kanske lite mer...) Puss och kram!

2010-10-14 @ 13:18:47
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Elin

Förstår hur du känner. Endast då man själv blir uppmärksam på sina handlingar som det går att förändra. Terapi är bra, men jävligt jobbigt. Om du skulle börja med KBT så kommer nog mycket annat upp med, sånt som du kanske inte är beredd att ta tag i. Och de är ju både positivt och negativt. Känner du att du är redo? Du har ju sagt många gånger att du verkligen vill förändra ditt liv, så de är bara att köra hårt! Vi finns runt om dig. Iallafall jag :) även om vi inte umgås so mycket så vet du att du alltid har någon att surra med. Vi är och har ju varit med om ganska mycket likt :) Du ska vet att DU är en fin människa, och det spelar igentligen ingen roll vad andra har för syn på dig, för de som känner dig PÅ RIKTIGT vet att du är en fin, omtänksam människa som faktiskt uppskattar romantik :) massor av kramar.

2010-10-14 @ 15:23:07
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0