lite uppdate =P

Har inte uppdaterat bloggen på länge jag vet men har som haft fullt upp med skolan nu sen den drog igång.. e ute på praktik ute i tavelsjö o trivs jättebra trots pendlingen på nästan 4 mil enkel väg men men =P

Hmm har d hänt nått roligt i mitt liv då???? svaret är nog nej ha ha ha... same old same old för min del, plugg lite jobb o så skita i träningen för jag orkar inte ha ha
har gett upp planen på o lyckas gå ner i vikt för e inte motiverad alls..blir bara så opepp på allt som har med nyttighet o göra ha ha ha


På killfronten e d lika dött som vanligt...ingen som uppvaktar mig på det seriösa sättet så börjar tor att jag bara duger till ligga kanske... men men nån gång så trillar man väl på nån vettig grabb även om mina krav blir högre o mer orealistiska för varje dag som går =P


Nej nu blir d film o sova o ska försöka uppdatera mig lite oftare så ni får veta va som händer i mitt "spännande" liv ;)



Gnatt på er P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0