Lördags slöeri

Så har man en ledig helg...både skönt o tråkigt... igår va jag ut till frida o mats på lite islandshästs ridning va skitskoj o jag trivs sjukt bra i deras sällskap sen på kvällen blev d filmkväll med en killkompis..trevligt värre med family guy filmen och massa skitprat i ett par timmar...va skönt att få ventilera lite om hur allt e i livet just nu med nån som rätt nyligen gått igenom samma sak....

Idag däremot sitter jag hemma ensam o har rätt tråkigt men vill inte gå ut heller för vill inte dricka pga att jag vill ge kroppen en chans att återhämta sig efter allt den gått igenom...så då e d nog lika bra att jag håller mig hemma o eftersom alla andra e upptagna med fest o liknande så får jag vara ensam.. men e inget ovanligt..börjar som bli van o vara ensam...både skönt o jobbigt men känner inte att jag orkar sitta o berätta hur allt e för nån som inte förstår hur d e o samtidigt tänker jag för mkt igen när jag e ensam...

nej nu ska jag nog ta mig en lång o varm dusch o sen gå o sova för idag händer d nog inget mer i mitt liv...I morrn ska jag följa me folk från jobbet ner till övik o paradisbadet....



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0