pluggeri pluggera

Ja då va skolan igång igen då o ingen rast o ro med den här kursen utan full fart på en gång ha ha ha massa litteratur som ska läsas och pratas om i basgrupperna plus en massa egna skrivuppgifter...blir ingen ledighet för lilla mig närmaste tio veckorna men gör som inte så mycket, tycker d e skönt o ha nått o göra hela tiden så jag inte blir mer knäpp än vanligt...

Kjells begravning har jag bestämt mig för att inte åka på.. kan inte bli mer än bråk ändå känns det som och jag orkar inte med min mamma just nu.. samt att det vääääldigt dyrt för mig o åka ner över en helg bara missar ju 15 timmars jobb o så flygbiljetter för 1000 :- e mer än jag vill lägga ut just nu...vill få spara ihop mina pengar och göra nånting som jag vill för dem... vill åka iväg själv eller nån vän o bara njuta av livet här och nu...inte åka hem o gråta o sitta fast i morgongåva en helg till... 14 dagar där nere får räcka fram till jul...förhoppningsvis så hinner väl mamma ta sig i kragen och fixa till sitt liv för jag orkar inte ta nått mer ansvar för d där längre....


Ligger i sängen o kollar på tv4 om nån konstig sekt...fattar inte hur man kan bli så hjärntvättad av någon...fan inte ens om jag va så vilsen i livet så skulle jag gå på någon lögner så mycket...har väl delvis i livet redan blviit manipulerad och förd bakom ljuset så tror inte jag skulle gå på d igen....


Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv och bli förvånad...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0