Hemsk söndag





Grymt bra låt i  en grymt bra film...får man ut lite aggressioner...såg ju sucker punch i fredags o den va över förväntan kommer nog dock behöva se den igen för o kunna smälta den ordentligt tror jag den e bitvis lite förvirrande =/

Skulle ha pluggat en massa idag men har bara lyckats mala igenom 100 sidor så e 200 sidhelveten kvar o jag har ångestattacker hela tiden så vette fan hur det ska gå...har skrivit nästan en hel A4 om texten jag läst hittills så tror nästan det får räcka....men ska mala igenom lite till i kväll om skallen pallar med det... nu så funderar jag dock på att tappa upp ett bad o mysa ner mig med en bra film i badkaret =)
Låta min kropp ta igen sig lite för håller på o bli sjuk känns d som o det suger ju med tanke på att jag äntligen kommit igång med min träning =/


nej nu blir d ett varmt skumbad o sen en tallrik med jordgubbar o mjölk till kvällsfikat =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0