Instängd...

Uscha jag har stängt in mig på rummet för det sitter 4 kacklade tjejer i köket... jättetrevligt när Ida har besök men de behöver ju inte hålla samma ljudnivå som ett gäng fjortisar... börjar smått inse att jag börjar bli gammal hahahaha o less på höga ljud... sen är jag väl lite extra lättretlig idag eftersom jag har sovit sjukt lite nu två nätter på raken o sen tränat hårt idag med ett afropass o ett zumbapass så e rätt trött o sliten o vill få sova i tid men med min tur så får jag nog se mig om i det blå efter tidig sömn idag...

I morrn e d i alla fall skola hela dagen o sen blir d ett hårt zumbapass på kvällen o sen bio med Elin o Franco =) ska bli sjukt trevligt med lite biosällskap....

Har ett sånt sötsug så det e helt sjukt...vill ha glass men vägrar fan klä på mig o gå ut efter min 40 mins dusch =) underbart med värme på kroppen efter en hård dag =) får bita ihop o kolla om d finns nån frukt hemma som jag kan svulla i mig...om man ens vågar gå ut i köket man kanske får the evil eye, risken finns väl hahahaha

nej får nog nöja mig med o läsa den skittråkiga boken o sen sova nån gång idag...
föna håret o sen krypa ner i skönaste sängen i världen.....

P&K


Kommentarer
Postat av: Anna

Tell me about it att vi börjar bli gamla! Kan känna när jag går på stan att jag blänger på småtjejer som typ skriker när de pratar... "Asså Shiiiiit" förstår du mig??? ;-) Hoppas du somnat nu o får sova mkt i natt! Kramar till dig min vän!

2011-04-07 @ 22:35:15
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0