Lång långfredag

Fy fan vilken lång dag det här har varit... allt började redan igår när vi var ner på megazone med tio pers från jobbet o skulle spela phazerdoom(inomhus paintball med gummikulor) och kroppen fick grymt mkt blåmärken och jag erbjöd mig om de behövde ersonal i baren till kvällen...självklart ringde per och jag fick jobba häcken av mig i fem timmar... så fick vi ghjälpa disken med o rodda glas o torka av alla bord o så så vi skulle komma i lagom tid allihopa...så tre stämplade jag ut o somnade väl vid fem i morse..upp halv tio o köra erik till flyget o sen dog jag på balkongen i solen två timmar o sen på soffan i tre timmar så i natt lär jagväl aldrig få sova.....

I morrn ska jag nog oxå bara ta d lugnt...kanske ta en bio med Emma om hon vill o har tid...annars kanske man kan smita upp på iksu för lite träning på idas kort innan våra jobbkort e fixade igen...vill ju träna massor o kanske nån gång komma iform...inte för att jag gnäller nu direkt men jämfört med Ida o erik e jag ju ett fläskberg...


nej nu ska jag nog kolla på nån bra film på tv o sen kanske gå o knyta migo se om d ringer på förren vid två men jag tvivlar på det med tanke på hur d har gått alla andra gångervi skulle ses...

glad påsk på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0