Lördag o fullfart....

Inatt har jag sovit som en kratta =/  har vaknat till o från hela tiden men va fan ska man göra när man inte får nån ro i kroppen....o idag ska jag jobba till tre i natt så d kommer bli kämpkigt där vid ett när tröttheten börjar smyga sig på men men bara o bita ihop vet ju att jag ändå kommer vara vaken till minst fem i natt...hoppas verkligen det är nått bra på tv bara hahahahaha.....


Har i alla fall bakat mig en stor o ful marängtårta idag =P  hade ju lovat köket att jag skulle baka en tårta åt dem om vi vann lagtävlingen och det gjorde vi ju så jag tog tag i dt i morse...fan kan man ändå inte sova kan man ju baka lite istället =) dock dog min elvisp lagom till jag skulle vispa grädden så d va ju sjukt irriterande...tur att man har stavmixer som kunde vispa upp det värsta o sen slog jag resten för hand =)




men va faaaaaan min data va cp så hälften av d jag skrev försvann...hmmm inte bra...för väl försöka uppdatera det jag skrev nu då om jag minns =P skai alla fall fara iväg o hämta upp en polare på flygplatsen som skulle upp hit o hälsa på o vara social o snäll e ju alltid bra =)

nej fixa till det sista på facet o sen dra iväg =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0