Påsklov?

Så nu har man påsklov då eller vad man ska säga...har ju inte så mkt ledigt den här veckan dock...projektarbete tills på torsdag sen ska jag sätta mig o mala igenom en bok innan tisdag klockan 16... ska samtidgt hinna med och plugga på massa fågelljud och utseenden så att man klarar fucking fågeltentan.. Den här kursen gör att man blir helt matt och man har inte mkt till liv när man jobbar samtidigt... tur att man ibland har små ljusglimtar i livet som gör att livet e värt o leva =) Underbara vänner är ju A och O för mig här uppe nu =)

Mina tankar har gått mkt till det förflutna nu sista dagarna... jag vill verkligen komma igång med min terapi så att jag kan börja lita på folk igen och kanske hitta nån... som jag sa förut att även om jag har hur många vänner som helst så känner jag mig sjukt ofta som världens mest ensamma människa =/  Hela familjen är splittrad och min tidigare trygghet finns inte längre... så det enda som är tryggt för mig här uppe är ju mitt hem som jag egentligen inte ens vet om jag har kvar om ett år...får jag inget jobb direkt efter skolan så e jag ju körd för får ju inte stämpla =/  Gäller o jobba häcken av sig o söka alla jobb man kan samt söka in till kurser till hösterminen ändå bara för att få csn.....




den här låten får mig och tänka tillbaka på vilket helvete jag har gått igenom och påminner mig om att aldrig hamna där igen, man ska aldrig ta att bli behandlad som skit och det här jag även fått lära mig sista året den hårda vägen....att folk sviken och blåser en för sin egen vinnings skull e fan skamligt.... nej om man skulle sluta deppa så jävla mycket och faktiskt uppskatta de små bra sakerna i livet... jag e frisk(hyfsat i alla fall), har underbara syskon, en omtänksam pappa, massa vänner, tak över huvudet, ett jobb och sitter inte hos fogden...mitt liv kunde vara så mkt sämre!!!!!!!!!

nej nu ska jag göra mig en skål med jordgubbar och mjölk o njuta av de små sakerna i livet =)


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0