sjuk =(

Uscha idag har d varit en riktigt jobbig dag...sov som en kratta i natt och självklart hade jag rätt angående en viss person som inte kom som han sa... har ju börjat inse att d e mkt snack o lite lite verkstad =P  vaknade med frossa o ont i magen så har ju åkt på magkatarr igen och så feber på det...låg på 37,8 en sväng innan jag tog panodil...lär få ta mer smärtstillande innan jag ska sova om jag ska få sova ut....hatar o ha feber fan e helt orkeslös o vill bara sova...man ska fan inte ha ledig för jag blir bara sjuk då tydligen.....

nej nu ska jag gå o borsta tänderna o peta i mig imogaze, novalucol o panodil så magen o febern håller sig i schack....

ha en underbar påsk alla ni som läser....

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig gumman! Hoppas du fick sova inatt!

kram

2011-04-23 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0