Tokigt trött

Herregud e helt slut idag...vette fan va d beror på heller fick ju nästan sova 9 timmar i natt så borde ju vara utvilad o piggelin...men men kanske går o sover tidigt idag så jag e pigg o fräsch tills i morrn när man ska skriva en liten rapport med Elin o Johan o sen börja mala igenom nästa bok i ordningen...tur att vi har den på pdf på svenska så man kan läsa sig tröttare ikväll =P

Om nån som läser den här skitbloggen har nån snygg, trevlig o normal singel killkompis så säg gärna till =P Pratade med en killkompis hemifrån idag o han frågade varför jag fortfarande inte hade nån kille, min första ursäkt va brist på tid men d köpte han inte hahahaha e väl skadad från mitt sista rikspucko men börjar bitvis bli less på o alltid vara singel...men med tanke på att jag kolla igenom jobben för tidigare lärare och det e typ kört o bo kvar här uppe så e d kanske lika bra att jag inte har skaffat nån pojk här... lär ju få flytta om ett år =/ fan va sunkigt d känns men va fan ska man göra liksom.....får jobba häcken av mig på alla tänkbara ställen först bara så jag har möjlighet att få stämpla sen i alla fall.....


nej nu ska jag börja läsa ischmael o se vad d handlar om =)
ha d gott...


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0