trött igen då

Sitter i soffan hemma o försöker varva ner efter jobbet...precis tagit en lång varm dusch o börjar bli trött i kroppen vilket är sjukt skönt efter 2 veckor av mer eller mindre sömnlöshet....fick sova nästan hela natten i natt men skulle fan vilja slippa vakna var 4:e timme...vilken lyx o få sova 8 timmar i sträck....

I morrn blir d jobb igen..sista aprilo alla ska supa till utom jag =P jag e ju skötsam av mig numera... om en vecka e jag nere hos min goaste tjej och har lite semester..kommer bli helt underbart med lite paus från vardagen =)


Nej nu ska jag ta min nya magmedicin och tvinga i mig en macka och en frukt och fibrerkub o ett glas vatten så magen blir glad...
Klippa håret i morrn så man ser ut som folk igen och sen göra allstar med godingarna på jobbet..älskar verkligen mitt jobb =)


sov så gott alla mina godingar



P&K

Kommentarer
Postat av: Anna

Å längtar efter dig! Bara några dagar till kvar nu.... Kramar i massor!

2011-05-02 @ 17:33:57
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0