andra vändan då

då va jag inne på min andra vända av äckliga cellgifter och kan nog lätt säga att den här gången e d mkt värre, fruktar för omgång tre =/  Mår mkt mer illa än förra gången och mina motoriska grejer i händerna e inge bra...blir som stopp o jag tappar muskelstyrka till o från =/ borde väl kanske ringa o berätta uppe på mottagningen men pallar inte sitta där uppe med mitt illamående o mina krämpor....ska ju dit på tisdag o ta prover, får hoppas att de ser bra ut eller okej i alla fall....

hatar att vara beroende av andra för o klara min vardag o för att orka med o leva... känner mig så svag när jag hela tiden behöver pepp av andra för att ens vilja klara av vardagen när det e så här illa...håller dessutom på att tappa allt jävla hår...allt bara rsar av i sjukt snabb takt, stora tussar men var ner o hämtade ut min peruk häromdagen men känns vemodigt att springa omkring med en peruk o låtsas att allt e bra =/ tror dessutom att min kropp e på väg in i klimakteriet...har sjuka svettningar till o från o mår riktigt piss när de kommer... alla fittiga biverkningar åker man på tydligen....


nej om man skulle lägga sig o vila lite igen kanske...enda jag e bra på just nu....

Kommentarer
Postat av: Elin

tänk att vi gillar dig lika mycket för det! Puss o kram!

2011-08-25 @ 20:04:39
Postat av: Suvi

Håller med Elin. Svettningar är inget ovanligt, kanske du skulle haft en fläkt? Det är övergående kan jag tala om för dig. Jag har mer bär om du vill ha och om du har matlust. Jag har även en jäkla massa svamp om du gillar det. :) Stor kram!

2011-08-26 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0