dag 3 för cellgifter

då var det dag tre av min första kur eller vad vi ska kalla det...tröttheten e ett faktum o idag har ju inte spytt i alla fall så det e sjukt skönt...va inte lika skoj igår när jag åt frulle o hade fått i mig typ alla tabletter o sen kom allt upp på två röda plus en massa blod....så fick ju snällt åka upp på avdelningen igår igen o få dropp o illamåendesprutor...blev bara 6 timmar på sjukan...tur att peter va snäll o följde...

Elin kommer hit snart o umgås o det ska bli skönt o sen kommer martin o tar över ikväll så ja slipper va ensam....ska bli intressant o se vem som vill umgås med mig på fredag innan challan kommer upp o pysslar om mig... måste hålla koll på hela kroppen nu...ingen mer viktnedgång o passa tempen så jag inte får några infektioner i onödan....helt sjukt hur less man blir fort på o vara sjuk.... jag har enligt mig själv  varit sjuk i tre dagar nu o e så äckligt less...mådde fan bättre innan jag fick mina cellgifter..hade mer ork o mer motivation till livet än nu när jag bara vill ligga o sova o typ vara ifred... men vet ju att då kommer jag inte få i mig nån mat alls så e väl lika bra o ha folk här som ser till att jag äter o dricker.....

nej dags för mina cellgifter nu då.... gift e fan hemskt....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat, Du är så duktig, du är en kämpe! Jag tänker på dig hela tiden, hoppas du vet det! Pussar och kramar Anna

2011-08-05 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0